Retourneren en omruilen
Bij e-techworld.be kun je een artikel binnen 14 dagen na ontvangst gratis ruilen of retourneren. Hier vind je antwoord op al je vragen rondom de voorwaarden en vraag je gemakkelijk een ruil of retour aan.
Veelgestelde vragen over retourneren & ruilen
Retourneren
Hoe retourneer ik een artikel?
Om een artikel te retourneren, volg je deze stappen:
- Neem contact met ons op per mail of telefonisch.
- Ontvang een retouraanvraag.
- Retourneer het artikel binnen de 14 dagen.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits het artikel compleet, ongebruikt en in de originele verpakking is.
Gebruikte / geïnstalleerde artikelen worden NIET retour aanvraag.
Is retourneren gratis?
Neen, het retourneren van artikelen is niet gratis.
Gebruik een koerier dienst naar keuze. (zelf te bepalen)
Hoe verzend ik mijn artikel(en)?
Gebruik de originele verpakking (of een vergelijkbare vervangende verpakking) om schade tijdens transport te voorkomen.
Plak de retoursticker op het pakket en lever het in bij een geschikt afleverpunt.
Hoe snel ontvang ik mijn terugbetaling?
Na ontvangst van je retourzending, verwerken we deze binnen 5 werkdagen.
De terugbetaling volgt binnen 14 dagen na verwerking en wordt uitgevoerd via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt.
Wat als mijn artikel niet aan de retourvoorwaarden voldoet?
Artikelen die niet aan onze retourvoorwaarden voldoen, kunnen niet worden geretourneerd. Je ontvangt dan geen terugbetaling en het artikel moet je zelf komen afhalen of kunnen we opnieuw retoursturen naar jouw adres mits verzendkosten.
Welke artikelen kan ik niet retourneren?
Producten die uitgesloten zijn van retour omvatten gepersonaliseerde producten, geopende hygiënische producten en artikelen die om gezondheidsbescherming of hygiënische redenen niet geschikt zijn om terug te sturen.
Gebruikte / geïnstalleerde producten worden ook niet retourgenomen tenzij defect.
Wij verkopen geen refurbished / gebruikte toestellen aan onze klanten. Met die reden nemen we deze artikelen ook niet terug en valt ook niet binnen de wettelijke retourtermijn.
Omruilen
Kan ik een artikel ook omruilen?
Ja, je kunt een artikel omruilen door het te retourneren en vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen voor het gewenste artikel.
Zakelijk retourneren
Kan ik een zakelijke bestelling retourneren?
Zakelijke bestellingen kunnen onder specifieke voorwaarden worden geretourneerd.
Neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie over het proces en de voorwaarden.